Wednesday, November 9, 2011

Et vekkelsesmøte i Audun Lysbakkens ånd?

Venstreekstremisten og multikulturisten, Audun Lysbakken (SV), burde fjernes som statsråd. Han er for umoden, uansvarlig og diktatorisk i sine avgjørelser. Som vi skrev i et tidligere innlegg, Motbydelig av Audun Lysbakken, så ønsker han å omgå regler for statlig støtte slik at han, den diktatoriske statsråden, kan frata Human Right Service økonomisk støtte.

Jeg ble ikke bestyrtet over at salen applauderte da Soliman forklarte hvorfor tyveri – men ikke svindel – skal straffes med avhugging av lemmer. Jeg merket meg dog at det ikke bare var de tungt tildekte kvinnene og uniformerte mennene som klappet – også unge kvinner uten hijab applauderte. Det overrasket noe.

Les mer her hva Hege Storhaug i Human Rights Service opplevde på et "debattmøte" på Høyskolen i Oslo, et arrangementet som ble kjønnsdelt av Islam Net.

Som noen lesere kommenterer på Document.no:

- Hvis Gule nå står og roper opp om "usivilisert barbari" (i og for seg samme ordet to ganger), hvorfor brukte han da så mye tid i flere år på kalle kritikk av det samme for "islamofobi"? Det er like før man får inntrykk av at de progressive ikke vet helt hva de holder på med.

- Islamnet får det til å gå "kaldt ned over ryggen" på meg. Det er helt urolig hvor lite kritisk pressedekning og politisk motstand denne gruppen muslimer får.
Det er på høy tid at det blir reagert mot en slik islamisme.
Jeg er dessverre redd for at vi i Norge snart får førmiddelalderske muslimske paralellsamfunn.
Når slike "enklaver" først er etablert, kan det bli umulig å få gjort noe med.
Jeg frykter vi går mot et delt Norge.
De styrende poltikerne virker så tafatte og jeg er redd de ikke vil forstå før det er for seint. De er mer opptatt av å skjule sannheten (bl.a. ved å halvere støtten til HRS) og å finne "islamofober".

No comments:

Post a Comment