Wednesday, January 25, 2012

Jag har gett upp Sverige

Det skjer noe i Sverige som ingen norske medier tar i: det er ikke bare en kriminell og etnisk vold. Det er også en politisk vold, og den er det foreløpig svensker som står for.

Den rettes mot personer som tilhører Sverigedemokratene. Det er ikke bare type Blitz-demoer ved torgmøter o.l. Det er sten som kommer susende inn gjennom kjøkkenvinduet til lokalpolitikere.


Les hele artikkelen: Politisk vold i Sverige

Leserkommentar til artikkelen:

Tyvärr tror jag att du kommer få stora problem med att få svenskar att snacka fritt - utan alkohol. Det är rädslan som styr. Jag känner många som inte ens vågar att rösta på Sverigedemokraterna, även om ingen ser vad de röstar på. Så stor är rädslan. Jag tror dock att Västra Götaland är platsen att börja på. Där har jag hittat mest öppenhet. Stockholm kan du glömma. Över 80 år i Folkhemmet har satt djupa spår. Jag har själv försökt att få folk att inse vad som är på gång i Sverige. Jag har använt starka ord och frågat vad det är med dem. Är du dum, blind, döv, stum, hjärntvättad? Vad är det du inte ser? Fattar du inte? Till och med min egen familj bråkar jag med. Min mor säger att politiskt korrekthet är bra för då blir det inget bråk. Jag har gett upp Sverige. Det finns inget hopp. Är man regimkritisk kan man bli galen av att bo i Sverige. Bättre att packa och lämna. Hela landet är som en sekt och alla som säger något annat än den vedertagna och korrekte sanningen, ja de ljuger. Jag håller själv på att skriva om Sverige. Vet inte vad det ska bli av mina skriverier, men jag måste få skriva av mig. En annan idé jag har, är att köra E45:an (inlandsvägen) från Karlstad till Karesuando och fotografera Sveriges förfall i glesbygden. Det är inte bara i Malmö, Gbg och Sthlm att det går til h******e. Eländet har spridit sig till minsta lilla avkrok.
-ExitSweden

Relaterte blogginnlegg:
Sverige råtner innenfra
Sverige er ødelagt

No comments:

Post a Comment