Sunday, February 19, 2012

Mer multikulturell galskap fra Sverige

En man i 40-årsåldern har dömts till tre och ett halvt års fängelse, böter samt utvisning för grov fridskränkning, våldtäkt och misshandel. Målet för hans attacker var frun och dottern.

Övergreppen mot frun och dottern har pågått sedan i våras. I förhör har han erkänt att han slagit dottern ungefär fem gånger i veckan, även hot har utdelats. Också frun har fått en lavett då och då, vilket han menar inte var så farligt. Syftet var att få henne att förstå honom bättre – exempelvis då hon brände vid maten. Att det var olagligt att tilltvinga sig sex av sin fru visste han inte.

Les hele: Visste inte att våldföra sig på frun är olagligt

Noen leserkommentarer til artikkelen:

Stackars kille. Men hur skulle han kunna känna till vilka regler vi har i Sverige?
Helt klart har vi missat något i hans utbildning. Jag anser att detta är rasisternas fel :-)
-Lars_Torstensson

Han var lite före sin tid bara. Sverige är inte en islamisk stat. Ännu. Men det är bara en tidsfråga.
-Nostalgikern

Utifrån hur vårt land ser ut och utvecklas kan man knappt tro att en vettig person kan rösta på de politiker som ingår i den s.k. sjuklövern.
Jag måste gång på gång fråga mig hur kan detta få ske men det får det och dessa som vill svenskarna illa får sina röster så de kan hålla på.
För egen del valde jag bort dem för många år sedan när jag började att förstå vad som var på väg att ske i landet men varför gör inte alla svenskar det när det nu börjar att se ut som det gör?
-1368

No comments:

Post a Comment