Monday, May 7, 2012

Jeg fant ikke det hatet det ble advart mot

Jeg oppdaget document.no etter 22.7. Som mangeårig spiller på venstresiden hadde det så smått begynt å gå opp for meg at det for mange i MSM og blant eliten for øvrig, ikke er så viktig hva som blir sagt, men hvem som sier det, at faktuell kunnskap er uvesentlig og at ytringsfriheten generelt har dårlige kår her til lands.
Derfor var det en åpenbaring for meg at det fantes et nettsted som formidler en sannhet, basert på nøktern kunnskap og en oppriktig stolthet over vår kulturarv, og som tør å fronte det. Men jeg stusset; for jeg fant ikke det hatet, som MSM advarte mot... Jeg besøker nå
documnet.no daglig, blant annet fordi jeg har sett meg lei av den ukritiske støtten som gis til udemokratiske elementer i pressen for øvrig. Jeg er mektig lei av å være "pålagt" å vise toleranse overfor intoleranse. Og mest av alt er jeg lei av å måtte holde munn av redsel for å bli stemplet som mindreverdig! Så tusen takk til redaksjonen! Gi beskjed når betalingsløsningen er ferdig, så får dere min støtte i alle fall.
-Lirud                     

Leserkommentar til artikkelen: Red.: Status og 53.000 lesere i april